مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-26اجتماعي

این هشدار جدی است!/ بیماران قلبی و تنفسی بیرون نروند


مدیرکل هواشناسی گلستان منشاء هجوم ریزگردها به استان را منطقه بالکان ترکمنستان عنوان کرد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی تا فروکش نکردن گرد و خاک به هیچ عنوان از منزل بیرون نروند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان منشاء هجوم ریزگردها به استان را منطقه بالکان ترکمنستان عنوان کرد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی تا فروکش نکردن گرد و خاک به هیچ عنوان از منزل بیرون نروند.

امان محمد کمالی ظهر امروز شنبه 4 شهریور ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا آخرین وضعیت هجوم ریزگردها به استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: در پی صدور هشدار شماره 6 سازمان هواشناسی و اعلام سطح نارنجی، وزش باد همراه با گرد و خاک و ریزگرد و وقوع رگبار، رعد و برق، بارش های نقطه ای و سیل آسا قابل پیش بینی بود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه پرفشار از صبح امروز باعث وزش باد همراه با گرد و خاک و ریزگرد شده است، افزود: این وضعیت تا عصر امروز در برخی نقاط استان ادامه خواهد داشت و متناوب با آغاز بارش ها فروکش می کند.

مدیرکل هواشناسی گلستان با تأکید بر اینکه تغییرات اقلیمی که طی سه سال اخیر با خشکسالی همراه بوده و سبب برخی رخدادهای طبیعی شده و استان را هم تحت تأثیر قرار داده، باید کاملاً جدی گرفته شود، ادامه داد: یکی از اتفاقات ناشی از این تغییرات اقلیمی هجوم ریزگردها و گرد و غبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هشدار جدی است!/ بیماران قلبی و تنفسی بیرون نروند

این هشدار جدی است!/ بیماران قلبی و تنفسی بیرون نروند