مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-20دانش

دانشگاه صنعتی شریف: چاره جویی از مخابرات مولکولی برای حل مشکلات صنعت و علم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «راهبرد های ارسال و آشکارسازی مشارکتی در مخابرات مولکولی» عنوان طرحی است که لادن خالوپور در قالب رساله دکتری با راهنمایی مهتاب میرمحسنی به پایان رسانده و در این راه از حمایت بنیاد ملی علم ایران بهره برده است.

- راهبرد های ارسال و آشکارسازی مشارکتی در مخابرات مولکولی عنوان طرحی است که لادن خالوپور در قالب رساله دکتری با راهنمایی مهتاب میرمحسنی به پایان رسانده و در این راه از حمایت بنیاد ملی علم ایران بهره برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راهبرد های ارسال و آشکارسازی مشارکتی در مخابرات مولکولی عنوان طرحی است که لادن خالوپور در قالب رساله دکتری با راهنمایی مهتاب میرمحسنی به پایان رسانده و در این راه از حمایت بنیاد ملی علم ایران بهره برده است.

محققان در حوزه های مختلف، تلاش می کنند تا با تحقیقات گسترده، مشکلات و چالش های پیش روی صنعت را از بین برده و با کمک به علومی نظیر پزشکی، زندگی انسان ها را تسهیل تر و راه نجات بشر را هموارتر کنند.

بنیاد ملی علم ایران هم به سهم خود، در این راه از طرح های محققان حمایت می کند.

خالوپور که مدرک دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق – مخابرات – سیستم خود را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است؛ درباره مخابرات مولکولی توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شریف: چاره جویی از مخابرات مولکولی برای حل مشکلات صنعت و علم پزشکی

دانشگاه صنعتی شریف: چاره جویی از مخابرات مولکولی برای حل مشکلات صنعت و علم پزشکی