مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-12اقتصادي

پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک شروع می شود


مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی در جلسه با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اردبیل از تصویب پرداخت تسهیلات به دفاتر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی در جلسه با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اردبیل از تصویب پرداخت تسهیلات به دفاتر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی نقی زاده 21 شهریور در سفر به استان اردبیل به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه نشست با اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان شرکت کرد.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی در این نشست و در پاسخ به سوال اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: تخصیص تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی تصویب شده و به زودی پرداخت این تسهیلات شروع خواهد شد.

یحیی نقی زاده افزود: سامانه گردشگری سلامت نیز در حال آماده سازی است و این سامانه در استان های اردبیل، خراسان رضوی و یزد فعالیت خود را به صورت پایلوت شروع خواهد کرد که در این سامانه صدور ویزای گردشگری سلامت از طریق دفاتر انجام می شود.

وی تأکید کرد: مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح کلان در حال پیگیری است و موضوع مالیات نیز یکی از این موارد است که در برنامه هفتم توسعه فعالیت های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک شروع می شود

پرداخت تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک شروع می شود