مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-27سياسي

افتتاح 4730 واحد مسکونی خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح 4 هزار و 730 واحد مسکن در استان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح 4 هزار و 730 واحد مسکن در استان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح پروژه های این اداره کل در هفته دولت اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته دولت و به صورت ویدئو کنفرانسی، افتتاح همزمان 100 هزار واحد مسکن با حضور ریاست محترم جمهور و وزیر راه و شهرسازی در کشور و 4 هزار و 730 واحد مسکن در خوزستان انجام شد.

وی افزود: تعداد 4 هزار و 730 واحد مسکن شامل مسکن شهری، مسکن مهر، نوسازی مسکن در بافت فرسوده، خودمالکی، گروه های ساخت و مسکن روستایی در سطح استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در خوزستان بیش از 10 هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است، گفت: سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن، 282 هزار واحد بوده که باید در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در طول چهار سال ( تا سال 1404) ساخته شود.

بیات منش با اشاره به اینکه 50 درصد از سهم استان در طرح نهضت ملی مربوط به مسکن حمایتی است، عنوان کرد: در طرح مسکن حمایتی، دولت زمین لازم را به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4730 واحد مسکونی خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور

افتتاح 4730 واحد مسکونی خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور