مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-22اقتصادي

قیمت نان در تهران تغییر کرده؟ - معاون استانداری توضیح داد


بعضی از نانوایی ها سو استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

- جی پلاس؛ مهر نوشت: معاون استاندار تهران گفت: تاکنون هیچ مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت انواع نان در شهرستان تهران نداشته ایم و فقط نوع آرد برخی خبازی ها تغییر کرده است.

احمد قیومی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت نان اظهار داشت: علت این شایعه تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی ها است که این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی ها تأمین می شود.

قیومی با اشاره به اینکه این تغییر تأثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است گفت: به همین دلیل بعضی از نانوایی ها سو استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

فرماندار تهران از مردم خواست به شایعات توجه نکرده و هر گونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

معاون استاندار تهران افزایش دسترسی مردم به لحاظ کمی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان عنوان کرد و عنوان داشت: در هر دو شاخص برنامه های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می شود، به گونه ای که میزان آرد اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در تهران تغییر کرده؟ - معاون استانداری توضیح داد

قیمت نان در تهران تغییر کرده؟ - معاون استانداری توضیح داد