مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-23سياسي

کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» به چاپ سی و هشتم رسید


چاپ سی و هشتم کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه به نفس»(تقریر درس های امام خمینی(س) درباره اهمیت و لزوم تهذیب نفس) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج(وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)) منتشر و در 68 صفحه روانه بازار نشر شد.

- چاپ سی و هشتم کتاب جهاد اکبر یا مبارزه با نفس (تقریر درس های امام خمینی(س) درباره اهمیت و لزوم تهذیب نفس) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج(وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، کتاب جهاد اکبر یا مبارزه به نفس تقریر درس های امام خمینی(س) درباره اهمیت و لزوم تهذیب نفس می باشد که در نجف اشرف خطاب به حوزه های علمیه ایراد شده و به همّت یاران امام تنظیم شده است.

این رساله که در عین اختصار نکات اخلاقی و تربیتی و سیاسی فراوانی را مشتمل است، قبلاً به صورت ضمیمه کتاب ولایت فقیه بارها به چاپ رسیده، اولین چاپ آن در سال 1372، همراه با مقدمه و توضیحات از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر و چاپ سی و هشتم آن در سال 1402 توسط مؤسسه چاپ نشر عروج(وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)) با جلد شومیز و در 68 صفحه روانه بازار نشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» به چاپ سی و هشتم رسید

کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» به چاپ سی و هشتم رسید