مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18پزشكي

حمله با چاقو به تکنسین اورژانس 115 گلستان


رییس اورژانس 115 گلستان با تاکید بر اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دستور پیگیری قانونی پرونده قضایی را از مراجع ذیصلاح صادر کرده است، گفت: - انجام مراحل درمان تا مرحله بهبودی نهایی این تکنسین به طور جدی ادامه خواهد داشت.

رییس اورژانس 115 گلستان، حمله با چاقو به تکنسین اورژانس استان در حین انجام ماموریت را تایید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدجواد مقسمی، عصر امروز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقارن با روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی، شب گذشته کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس 115 استان گلستان در حین انجام ماموریت، مورد حمله یک فرد ضارب که همراه بیمار بود، قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه این تکنسین با 7 ضربه شدید چاقو مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، ادامه داد: متاسفانه فرد مضروب دچار آسیب دیدگی جدی به تاندون و اعصاب اندام تحتانی شده است.

   رییس اورژانس 115 گلستان با تاکید بر اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دستور پیگیری قانونی پرونده قضایی را از مراجع ذیصلاح صادر کرده است، افزود: انجام مراحل درمان تا مرحله بهبودی نهایی این تکنسین به طور جدی ادامه خواهد داشت.

  پس از این حادثه دلخراش، دکتر محمدجواد مقسمی، رییس اورژانس 115 استان گلستان ضمن حضور بر بالین مصدوم و عیادت از این پرسنل اورژانس و دیدار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله با چاقو به تکنسین اورژانس 115 گلستان

حمله با چاقو به تکنسین اورژانس 115 گلستان