مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-30بين الملل

گروههای مقاومت فلسطین یکپارچه علیه محمود عباس


شهادت یک جوان فلسطینی به دست نیروهای تشکیلات خودگردان به رهبری محمود عباس، موجب خشم گروههای مقاومت فلسطینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی امروز (چهارشنبه) از شهادت یک جوان 22ساله فلسطینی به نام عبدالقادر زقدح در اردوگاه طولکرم در شمال غرب کرانه باختری به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.

تیراندازی زمانی رخ داد که نیروهای تشکیلات خودگردان قصد داشتند موانع ایجاد شده در ورودی اردوگاه را کنار بزنند، موانعی که برای ممانعت از ورود نظامیان اسراییل از سوی جوانان اردوگاه کار گذاشته شده بود.

در پی این واقعه، گروههای مقاومت فلسطینی به شکل یکپارچه تشکیلات خودگردان به رهبری محمود عباس را تهدید کردند که در صورت تکرار چنین وقایعی، پاسخ مسلحانه خواهند داد.

شهادت این جوان 22 ساله در حالی است که گروههای مقاومت سال هاست از تشکیلات خودگردان به مرکزیت رام الله می خواهند تا هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند و به ابزار دست صهیونیست ها تبدیل نشود.

  محمود عباس هم هرچند بارها اسراییل را به توقف هماهنگی امنیتی تهدید کرده، اما این تهدیدها صرفا در حد حرف باقی مانده است؛ حتی در سال 2020 و پس از امضای توافق سازش میان اسراییل و امارات و بحرین، هماهنگی امنیتی برای مدتی متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروههای مقاومت فلسطین یکپارچه علیه محمود عباس

گروههای مقاومت فلسطین یکپارچه علیه محمود عباس