مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:112023-08-25سياسي

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: ایشان در این دیدار پیدایش رشد بالندگی و بحران شکست و عملکرد سپاه بر ابعاد مردمی، خدماتی و سازندگی را منحصر به فرد و ابتکار آمیز برشمرد.

  وی افزود: ایشان فرمودند که سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی و مبارزه پیروز در بحران هاست و همچنین سپاه پاسدان عامل شکست بازتکرار 28 مرداد است.

  علت حذف گزینه روی میز از زبان دشمن آل هاشم گفت: در اصل حذف گزینه روی میز از زبان دشمن ناشی از قدرت سپاه و نیروی مسلح است؛ امروز  به وجود سپاه افتخار می کنیم زیرا تاثیرات فرامرزی سپاه عمیق و مهم است و اثرگذاری سپاه در فضای کشور و جذب جوانان از بعد دیگر عملکرد سپاه در بیانات رهبر معظم انقلاب است.

  وی یادآور شد: رهبر انقلاب تاکید اکید بر این داشتند تا سپاهیان مواظب باشند غرور نداشته و غفلت از یاد خدا نداشته باشند.

   چرا به قله نزدیکیم؟ خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه به نکته مهم مورد تاکیدات بیانات رهبر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند چرا به قله نزدیکیم؟  بله مشکلات و گرفتاری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت