مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-12اقتصادي

اشتغال 847 نفر در سامانه رصد بانه ثبت شد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه با بیان اینکه تاکید دولت سیزدهم حل مشکل اشتغال است، گفت: تعهد ایجاد اشتغال برای امسال در این شهرستان یک هزار و 767 نفر است که تاکنون 847 نفر معادل 48 درصد آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، فرشاد دباغی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت اشتغال در این نامگذاری ها اظهار داشت: فراهم کردن شرایط برای اشتغال یکی از اولویت های دولت است که مقام معظم رهبری در شعارهای سال به آن توجه ویژه ای داشته که این نشان از دغدغه ایشان در این زمینه است.

وی اضافه کرد: بحث اشتغال یکی بحث فرابخشی است که تمام نهادها در این زمینه نقش دارند که باید همه این نهادها در این زمینه همکاری کنند تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

دباغی گفت: سال گذشته 130 درصد تعهد اشتغال در سامانه رصد محقق شد که در استان رتبه چهارم را کسب کردیم برهمین اساس از تمامی دستگاه ها اجرایی و بانک ها درخواست می شود که بحث اشتغال را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: افرادی که اسامی آنها در سامانه رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت می شود باید توجیه شوند که در سه مرحله تلفنی، پیامکی و حضوری بر فعالیت این افراد نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 847 نفر در سامانه رصد بانه ثبت شد

اشتغال 847 نفر در سامانه رصد بانه ثبت شد