مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-27اجتماعي

توصیه های پلیس راه مازندران برای زائران اربعین حسینی


رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی زائران تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی زائران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب با تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان تیم های پلیس راه در محورها مستقر شده و در راستای تامین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رییس پلیس راه استان مازندران با شاره به این که اغلب زائران کربلای معلی درسفر زیارتی اربعین حسینی ازاتومبیل های شخصی استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است راندگان گرامی در ایام سفر نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی توجه جدی باشند.

وی به افرادی که قصد عزیمت با خودرو شخصی به سفر کربلا را دارند توصیه کرد: قبل از شروع سفر حتما نسبت به انجام سرویس های بازدید و نگهداری خودروی خود در نمایندگی های مجاز اقدام کرده و از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راه مازندران برای زائران اربعین حسینی

توصیه های پلیس راه مازندران برای زائران اربعین حسینی