مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:512023-09-10سياسي

حضور 204 پژوهشگاه، دانشگاه و پارک فناوری از 54 کشور اسلامی در جایزه مصطفی(ص)


مسؤول دبیرخانه اصفهان میزبانی پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) با اشاره به روش نوین انتخاب برگزیدگان جایزه برای هر دوره، - حسین ربانی، مسؤول دبیرخانه اصفهان میزبانی پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) در گفت وگو با فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره اعطای این جایزه در اصفهان، نحوه انتخاب برگزیدگان پنجمین دوره جایزه بین المللی علم و فن آوری مصطفی(ص) را که از سوی بنیاد مصطفی(ص) برگزار می شود، تشریح کرد.

وی اظهار کرد: پنجمین دوره اعطای جایزه جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) از ششم تا دوازدهم مهرماه در شهر اصفهان به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان افزود: جایزه مصطفی باهدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان و بعد از مطالعه علمی 300 جایزه جهانی و بررسی استانداردهای این جوایز از اوایل دهه 90 شروع به کارکرد و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم(ص) شده است.

این جایزه تاکنون چهار دوره در سال های 1394، 1396، 1398 و 1400 برگزارشده است.

همچنین این جایزه هرسال در سه حوزه تخصصی علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو و یک حوزه عمومی؛ یعنی علوم پایه و مهندسی اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 204 پژوهشگاه، دانشگاه و پارک فناوری از 54 کشور اسلامی در جایزه مصطفی(ص)

حضور 204 پژوهشگاه، دانشگاه و پارک فناوری از 54 کشور اسلامی در جایزه مصطفی(ص)