مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-17سياسي

22 تقاطع غیرهمسطح در قم احداث شده است


از مجموع 35 تقاطع غیرهمسطح مورد نیاز در شهر قم، 22 تقاطع طی هشت سال اخیر احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم که با موضوع کنترل و کاهش تصادفات در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه اقدامات سخت افزاری کنترل ترافیک، احداث تقاطع غیرهمسطح به ویژه در پنج مسیر اصلی بلوار فردوسی، بلوار جمهوری، بلوار عمار یاسر، بلوار شهید کبیری و بلوار شهید سلیمانی در حال انجام است.

  وی با بیان اینکه22 تقاطع تاکنون احداث شده و مابقی در برنامه قم 1403 قرار است احداث شود، افزود: همچنین اقدامات نرم افزاری بسیاری نیز در زمینه کنترل ترافیک انجام گرفته است.

  شهردار قم به تکمیل پنج محور ترافیکی در شهر قم اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل این محورها و ایجاد 11 شریان اصلی شهر اقدامی ضروری برای بهبود وضعیت ترافیک شهر قم بود.

  وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا علاوه بر اینکه زیرساخت ها به صورت مطلوب فراهم شود، برای هوشمندسازی شهر نیز اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

  سقاییان نژاد افزایش تعداد تقاطع های هوشمند و دوربین های ترافیکی را راهی برای کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: برای این منظور بودجه خوبی در شهرداری قم در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 تقاطع غیرهمسطح در قم احداث شده است

22 تقاطع غیرهمسطح در قم احداث شده است