مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-25سياسي

برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی در مصلای نماز جمعه آستارا


جمعی از مدیران دستگاه های اجرای آستارا با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان همزمان با دومین روز از هفته دولت با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، - ایسنا/گیلان جمعی از مدیران دستگاه های اجرای آستارا با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان همزمان با دومین روز از هفته دولت با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شدند.

سرپرست فرمانداری آستارا امروز در حاشیه میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در میزهای خدمت امکان پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم و مراجعان فراهم می شود و روند پاسخ به تقاضای مردم شتاب گرفته و فرآیند خواسته ها و مطالبات مردم تسهیل می شود افزود: برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه امری سازنده برای گره گشایی از کار مردم است.

محمدرضا شهاب زاده گفت: یکی از کارکردهای نماز جمعه همین ارتباط مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد.

وی با تقدیر از دستگاه هایی که وارد عمل شده اند، تصریح کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا به طور مستمر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی در مصلای نماز جمعه آستارا

برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی در مصلای نماز جمعه آستارا