مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-23سياسي

لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی برای پیشگیری از طلاق


استاندار سمنان با اشاره به آمار طلاق در استان و کشور بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی برای پیشگیری از طلاق و کاهش دیگر آسیب های اجتماعی شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به آمار طلاق در استان و کشور بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی برای پیشگیری از طلاق و کاهش دیگر آسیب های اجتماعی شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان یکم شهریورما در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که در محل اداره کل دادگستری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: توجه ویژه به بخش اشتغال و به ویژه ایجاد شغل در سطح روستاها، موجب ثروت آفرینی و کاهش حاشیه نشینی و سایر آسیب ها خواهد بود.

وی گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی صحیح و بهره مندی از ظرفیت فرهنگی و جایگاه اعتباری بزرگان و معتمدین است.

هاشمی تاکید کرد: اگر در بحث جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی ایرانی _ اسلامی بیشتر تلاش شود، شاهد کاهش طلاق در سطح جامعه خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: لازم است تا مجامع کوچک، متشکل از معتمدین، روحانیون و چهره های ذی نفوذ در سطح روستاها شکل گرفته و در زمینه کاهش طلاق فرهنگ سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی برای پیشگیری از طلاق

لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی برای پیشگیری از طلاق