مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-05سياسي

طرح ملی «شهریاران» با قوت و حمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود


معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: طرح ملی شهریاران باید با قوت کامل و حمایت همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی در استان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در دیدار با دستیار ویژه استاندار و اعضای ستاد مردمی سازی دولت در استان اظهار داشت: یکی از حلقه عای مفقوده همه دولت ها، ندادن نقش کافی و موثر به مردم و حلقه های میانی است که تحقق این مهم در دولت سیزدهم جزو یکی از راهبردهای اصلی تعریف شده که امیدواریم با جدیت اجرا شود.

وی افزود: طرح ملی شهریاران که همزمان با کل کشور در سیستان وبلوچستان نیز در حال اجرا است باید با نگاه حله مسأله، احصا و شناسایی مشکلات و تلاش توامان مردم و دولت برای رفع آنها اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: همه مدیران دولتی در استان، فرمانداران و بخشداران و شهرداران مکلف هستند که با تمام قوا و امکانات موجود در اجرای دقیق و کامل این طرح پای کار آمده و حمایت های لازم را انجام دهند.

به گفته شریفی؛ در نهایت خروجی طرح شهریاران باید رسیدن به موضوع مسایل مدون همراه با ارایه راهکار باشد که این گزارشات تخصصی و دقیق نیز به متولیان امر در دستگاه های اجرایی تحویل شده و با اجرا و نظارت گروه های جهادی، نخبگانی و مردمی و حمایت نهادها به مرحله اجرا برسد و این موضوع به یک مدل و الگوی ملی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «شهریاران» با قوت و حمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود

طرح ملی «شهریاران» با قوت و حمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود