مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-04اقتصادي

نقش آفرینی تعاونی ها در دولت سیزدهم با رویکرد تحکیم اقتصاد مقاومت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم شرکت های تعاونی به عنوان بازوهای نظام اقتصادی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثر و اولویت داری را ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم زاده عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر در اردبیل، اظهار کرد: در تاریخ این کشور بزرگترین اتفاقات و رویدادها در سایه همدلی و وفاق عمومی رخ داده و اصل تعاون معجزه آفرین است.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل 2 هزار و 50 شرکت تعاونی فعال داریم که در حوزه های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت و تولید نقش آفرینی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل میزان اشتغال ایجاد شده توسط تعاونی ها را 17 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: برخی از این تعاونی ها نیز به دلایل مختلف راکد و تعطیل شده که در احیای آنها از ظرفیت های قانونی و تسهیلات پرداختی حمایتی استفاده می شود.

رحیم زاده اصل 43 و 44 قانون اساسی را مبین اهمیت تعاون و فعالیت های مرتبط با آن اعلام کرد و افزود: نظام اقتصادی کشور ما در سه محور دولتی، خصوصی و تعاونی برنامه ریزی و هدف گذاری می شود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ابلاغ قانون تعاون در دهه 70 فعالیت های خوب و مستقلی را در این حوزه با تشکیل وزارت تعاون شاهد بودیم که از دهه 90 ادغام این وزارتخانه را با وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی تعاونی ها در دولت سیزدهم با رویکرد تحکیم اقتصاد مقاومت

نقش آفرینی تعاونی ها در دولت سیزدهم با رویکرد تحکیم اقتصاد مقاومت