مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-07سياسي

بزرگداشت شهدای قیام 17 شهریور در اراک برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای قیام 17 شهریور در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی خلیلی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای قیام 17 شهریور، روز جمعه از ساعت 11 در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در این مراسم حجت الاسلام میرزایی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی در خصوص جنایات قتل عام مردم در 17 شهریور 57 توسط رژیم پهلوی، سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره) 17 شهریور 57 را یوم الله معرفی کرد و بر اساس آیات قرآن کریم باید ایام الله حفظ و گرامی داشته شوند.

حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را نخوانیم، تحلیل و تبیین نکنیم دیگران می آیند و تاریخ را همان طور که می خواهند تحریف و بازگویی می کنند، شبهه در ذهن جوانان ایجاد می کنند و این شبهه ها به شیوه های گوناگون تکرار می شود تا آن چیزی که می خواهند به جامعه القا شود.

وی ادامه داد: ما باید واقعیت های تاریخی خودمان را با محتوای خوب و مناسب به جوانان و نوجوانان عرضه کنیم، اگر ما در بیان و بازگویی تاریخ کم کاری کنیم، بعد از یک دهه، دو دهه می بینیم در بدیهی ترین مسائل و ارزش های جامعه اسلامی تغییر می کند و دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای قیام 17 شهریور در اراک برگزار می شود

بزرگداشت شهدای قیام 17 شهریور در اراک برگزار می شود