مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-22پزشكي

لقمه «نان و پنیر و سبزی» بهترین میان وعده برای دانش آموزان


یک پزشک و متخصص طب ایرانی تهیه لقمه نان و پنیر و سبزی را به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و طبع معتدل برای دانش آموزان توصیه کرد و گفت: - لقمه نان و پنیر و سبزی بهترین میان وعده برای دانش آموزان یک پزشک و متخصص طب ایرانی تهیه لقمه نان و پنیر و سبزی را به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و طبع معتدل برای دانش آموزان توصیه کرد و گفت: این هنر والدین است که ذائقه بچه ها را با این نوع مواد غذایی هماهنگ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم السادات پاک نژاد درباره اهمیت ورزش و تغذیه دانش آموزان اظهار کرد: تغذیه علاوه بر کمک به فرآیند یادگیری دانش آموزان، بر رشد بهتر و سالم بودن ارگان های بدن آن ها نیز تأثیر دارد.

وی شکل گیری عادات درست تغذیه ای را بر آینده سلامتی بچه ها بسیار موثر خواند و افزود: کربوهیدرات ها طیف وسیعی دارند برای مثال دسته نان و غلات در طب سنتی به عنوان وعده غذایی اصلی و با انرژی و یک میان وعده ساده محسوب می شود.

وی تهیه لقمه نان و پنیر و سبزی را به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و طبع معتدل برای دانش آموزان توصیه کرد و گفت: این هنر والدین است که ذائقه بچه ها را با این نوع مواد غذایی هماهنگ کنند تا ذائقه بچه ها با خوراکی هایی که طعم های نامناسب و غیرطبیعی و در عین حال جذابی دارند، خراب نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لقمه «نان و پنیر و سبزی» بهترین میان وعده برای دانش آموزان

لقمه «نان و پنیر و سبزی» بهترین میان وعده برای دانش آموزان