مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-10بين الملل

رومانی کاردار سفارت روسیه را به دلیل کشف قطعات پهپاد احضار کرد


وزارت امور خارجه رومانی بعد از این ادعا که قطعات جدیدی از یک پهپاد منتسب به ارتش روسیه در خاک این کشور یافته شده اند، اقدام به احضار کاردار سفارت روسیه کرد.

- وزارت امور خارجه رومانی بعد از این ادعا که قطعات جدیدی از یک پهپاد منتسب به ارتش روسیه در خاک این کشور یافته شده اند، اقدام به احضار کاردار سفارت روسیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری دولتی آگرپرس رومانی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، وزارت امور خارجه این کشور در پی کشف قطعات یک پهپاد جدید مشابه با پهپادهای مورد استفاده ارتش روسیه در خاک رومانی، کاردار روسیه را احضار کرده است.

روز شنبه مقام های دولت رومانی مدعی شدند، برای دومین بار در عرض هفت روز گذشته مجموعه ای از قطعات یک پهپاد سقوط کرده در خاک این کشور عضو ناتو را در بحبوحه حملات مسکو به بنادر اوکراین در فاصله چند صد متری از خاک رومانی در رودخانه دانوب، کشف کرده اند و این قطعات متعلق به پهپادی مشابه با پهپادهای مورد استفاده ارتش روسیه هستند.

وزارت امور خارجه دولت رومانی در بیانیه ای که برای خبرگزاری دولتی آگرپرس فرستاد، نوشت: وزارت امور خارجه رومانی با فوریت روز شنبه کاردار سفارت فدراسیون روسیه در بخارست را به دفتر معاون وزیر امور خارجه احضار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رومانی کاردار سفارت روسیه را به دلیل کشف قطعات پهپاد احضار کرد

رومانی کاردار سفارت روسیه را به دلیل کشف قطعات پهپاد احضار کرد