مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:162023-08-25سياسي

«گرانی ها» با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: از خدا طلب تقوا می کنیم، یکدیگر را برای اینکه با صداقت، ایمان، عدالت، انصاف، دلسوزی، وحدت و انسجام ایمانی زندگی کنیم کمک کرده و در این راه از یکدیگر دستگیری کنیم، هر جا که نیاز است به یکدیگر تذکر بدهیم و راه انحراف را به یکدیگر نشان دهیم.

وی ادامه داد: در این ایام مناسبت هایی هست که باید به آن ها توجه کنیم، روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی است، به همین مناسبت روز داروسازی نام گرفته است، ما در گذشته تقریباً در همه اقلام دارویی محتاج اجانب بودیم و دیگران باید همه اقلام دارویی را برای ما تأمین می کردند و این وضعیت در تحریم و امثال آن برای مردم و بیماران خطرآفرین می شد اما اکنون در اکثریت اقلام دارویی از اجانب بی نیاز شده ایم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دانشمندان ما در داروسازی پیشرفت های شگفت انگیزی داشته اند و هر روز این پیشرفت ها بیشتر می شود، خدا را بابت این موضوع شاکریم و امیدواریم خداوند بر توفیقات دانشمندان ما بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین در 7 شهریور ماه رخ داد که موجب شهادت شهید رجایی عزیز، رییس جمهور مکتبی و نخست وزیر ایشان، دکتر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گرانی ها» با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود

«گرانی ها» با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود