مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 04:352023-08-30اقتصادي

گسترش اجرای طرح «صندوق سبز» در نیمه دوم امسال


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اجرای آزمایشی طرح «صندوق سبز» گفت: این طرح از نیمه دوم امسال در تعداد بیشتری از فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار شهرداری اجرا خواهد شد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اجرای آزمایشی طرح صندوق سبز گفت: این طرح از نیمه دوم امسال در تعداد بیشتری از فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار شهرداری اجرا خواهد شد.

حلیا حسینی در گفت و گو با ایسنا افزود: طرح صندوق سبز پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر کاهش تدریجی استفاده از کیسه های پلاستیکی در شهرداری تهران در شش میدان میوه تره و بار و پنج فروشگاه شهروند در پنج پهنه شهر تهران به صورت آزمایشی اجرا شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران درباره مبنای انتخاب میادین و فروشگاه های شهروند برای اجرای پایلوت طرح صندوق سبز گفت: در هر پنج پهنه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران یک فروشگاه شهروند و میدان میوه و تره بار را پایلوت و تلاش کردیم بزرگترین و پرمراجعه کننده فروشگاه و میدان هر کدام از این مناطق باشد تا بتوانیم نتیجه را به کل شهر تهران تعمیم دهیم.

به عنوان مثال در منطقه 1 میدان میوه و تره بار لواسانی را اننخاب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اجرای طرح «صندوق سبز» در نیمه دوم امسال

گسترش اجرای طرح «صندوق سبز» در نیمه دوم امسال