مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23اجتماعي

بازدید موزه های سنندج برای زائران اربعین رایگان شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج گفت: زائران اربعین حسینی می توانند در این ایام از موزه های سنندج از جمله خانه کُرد، موزه باستان شناسی و کاخ موزه خسروآباد به صورت رایگان بازدید کنند.

- امیر صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هم زمان با آغاز تردد زائران اربعین حسینی از شهرستان سنندج به سمت مرز بین المللی باشماق مریوان و لزوم خدمات دهی مطلوب به  مشتاقان کربلای معلی، سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مستقر در مجتمع های بین راهی و سفره خانه های سنتی توسط کارشناسان این اداره مورد بازدید قرار گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج افزود: همچنین در این ایام، نظارت مستمر بر کیفیت و نرخ تأسیسات گردشگری ازجمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین راهی و مسافرتی شهرستان تشدید شده است.

وی عنوان کرد: زائران اربعین حسینی می توانند در این ایام از موزه های سطح شهر از جمله موزه مردم شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان شناسی سنندج(عمارت ملالطف الله) و کاخ موزه خسروآباد به صورت رایگان بازدید کنند.

صادقی با بیان اینکه تمام ارگان های دولتی و به ویژه مردم خون گرم و مهمان نواز سنندج آماده پذیرایی و خدمات دهی به زوار حسینی هستند، عنوان کرد: امید است با به کارگیری تمام ظرفیت ها بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید موزه های سنندج برای زائران اربعین رایگان شد

بازدید موزه های سنندج برای زائران اربعین رایگان شد