مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-05سياسي

مهرماه آینده همه تحریم های ظالمانه تسلیحاتی کشور پایان می یابد


در مهرماه آینده همه تحریم های ظالمانه تسلیحاتی کشور پایان می یابد؛ لذا جهان بار دیگر بر شفافیت، مسئولیت پذیری و عمل به تعهدات جمهوری اسلامی ایران صحه خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت دفاع، متن یادداشت امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روزنامه عربی الوفاق به این شرح است:  روز صنعت دفاعی تجلی امید و تبلور اقتدار دفاعی بر اساس رهنامه دفاعی مبتنی بر هوشمندی، پویایی، خودباوری و خوداتکایی در تولید قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران به سطحی از بلوغ و شکوفایی رسیده است که می تواند به محل پیوند و نقطه اتصال مناسبات دفاعی، فنی و فناورانه با کشورهای مستقل و هم سو قرار گیرد.

در مورد اهمیت صنایع دفاعی و جایگاه آن در سیاست های دفاعی صلح دوستانه جمهوری اسلامی ایران نکاتی قابل طرح است.

یکی از مهمترین وظایف و مأموریت های وزارت دفاع در جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت و  امنیت از طریق توسعه ظرفیت ها و قابلیت های صنایع دفاعی، با تمرکز بر طراحی و تولید نیازمندی های تسلیحاتی کشور است.

به عبارتی دیگر، وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران یک سازمان اقتدارآفرین در عرصه ملی است که تلاش می کند از مسیر قابلیت سازی و نوآوری های نظامی و دفاعی، برای کشور مزیت راهبردی خلق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه آینده همه تحریم های ظالمانه تسلیحاتی کشور پایان می یابد

مهرماه آینده همه تحریم های ظالمانه تسلیحاتی کشور پایان می یابد