مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-23سياسي

تقدیم بیشترین شهدای امنیت در حوزه های کشف موادمخدر، مشروبات الکی و قاچاق


بیشترین شهدای امنیت در حوزه کشف موادمخدر و مشروبات الکی و قاچاقچیان جان خود را از دست داده اند تا اجازه ندهند جوانان و نوجوانان با مصرف این مواد در قالب جنگ ترکیبی و شناختی دشمن قربانی شوند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بیشترین شهدای امنیت در حوزه کشف موادمخدر و مشروبات الکی و قاچاقچیان جان خود را از دست داده اند تا اجازه ندهند جوانان و نوجوانان با مصرف این مواد در قالب جنگ ترکیبی و شناختی دشمن قربانی شوند.

سردار سرتیپ دوم ستاد هادی رفیعی کیا چهارشنبه اول شهریورماه 1402 در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عنایت الهی، ولایت فقیه و حضور مردم، رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان بوده و دشمن در طول این سالها برای تضعیف این سه رکن، برنامه ریزی هدفمند داشته است.

وی افزود: دشمن در زمان حیات امام و در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب، ولایت فقیه را نوک پیکان حمله خود قرار داده است چرا که دشمن می داند ولایت فقیه و ولایت مداری مردم عامل پیشرفت و پیشران انقلاب اسلامی است.

سردار رفیعی کیا به حجم فشارهای اقتصادی در قالب تحریم های اقتصادی برای ایجاد شکاف بین نظام و مردم اشاره کرد و گفت: دشمن از هر ابزاری برای تضعیف رابطه بین مردم و نظام استفاده کرده و در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم بیشترین شهدای امنیت در حوزه های کشف موادمخدر، مشروبات الکی و قاچاق

تقدیم بیشترین شهدای امنیت در حوزه های کشف موادمخدر، مشروبات الکی و قاچاق