مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-23اجتماعي

البرز 4 برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان دانشجو دارد


کمبود فضای فیزیکی مهمترین چالش این دانشگاه است که امکان توسعه رشته ها و پذیرش دانشجومعلم به اندازه نیاز استان را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، مسلم قبادیان، رییس دانشگاه فرهنگیان البرز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان البرز، با اشاره به ماموریت ها و اهداف این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای هویتی ماموریت گرا برای تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه آموزش و پرورش و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با الگوی تربیت معلم شایسته محور، مرتبه قابل قبولی از حیات طیبه و فرآیندهای فرهنگی اجتماعی آموزشی و پرورشی را برای دانشجویان ایجاد می کند.

   وی تعالی هویت یکپارچه اسلامی دانشجویان را از جمله اولویت های دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود:  تلاش می کنیم دانشجوی دانشگاه فرهنگیان یک دانشجوی انقلابی و ولایی با تخصص و توانمندی های لازم باشد.

  خوشبختانه کارشناسان و اعضای هیات علمی  این دانشگاه از شایستگی های ویژه ایمان و تخصص برخوردارند و توانمندسازی و ارتقای سطح تربیتی اخلاقی و  اجتماعی دانشجومعمان در این دانشگاه مورد توجه آنهاست.

رییس دانشگاه فرهنگیان البرز با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری و با رتبه های پایین و ترازهای بالا وارد دانشگاه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز 4 برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان دانشجو دارد

البرز 4 برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان دانشجو دارد