مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-09دانش

تحصیل آسان و ارزان قیمت در دانشگاه پیام نور نوعی فرصت است


دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و کارکنان مدیریت شهری مفاهیم مدیریت محلی را در این دانشگاه می آموزند.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه پیام نور تیران گفت: دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و کارکنان مدیریت شهری مفاهیم مدیریت محلی را در این دانشگاه می آموزند.

محمدابراهیم ایرج پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خدمات علمی دانشگاه پیام نور مرکز تیران برای این منطقه، اظهار کرد: این دانشگاه علاوه بر ارائه خدمات علمی به دانشجویان، خدمات آموزشی، پژوهشی و علمی در شهرستان ارائه می دهد که دوره های ضمن خدمت از جمله آن است.

دهیاران، کارکنان دهیاری ها، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و پرسنل مدیریت شهری مفاهیم مرتبط با اداره شهر و روستا را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه این دوره ها در ارتقای دانش و مهارت آنان مؤثر است، تصریح کرد: علاوه بر بازآموزی و یا آموزش تخصصی، مدرک ضمن خدمت نیز برای آنان صادر خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور اضافه کرد: وجود سه شهر و 40 روستا در این خطه، جمعیت زیادی را برای فراگیری مهارت های مدیریت محلی تشکیل داده و افراد با کسب مهارت در این خصوص علاوه بر تجربه میدانی خود در خدمت رسانی موفق خواهند بود.

ایرج پور به سه رشته حسابداری، برنامه ریزی شهری و توسعه شهری در مقطع فوق لیسانس اشاره کرد و گفت: وجود این سه رشته تحصیلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل آسان و ارزان قیمت در دانشگاه پیام نور نوعی فرصت است

تحصیل آسان و ارزان قیمت در دانشگاه پیام نور نوعی فرصت است