مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-30سياسي

23 موکب آران و بیدگل در راهپیمایی اربعین فعال شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل با اعزام 23 موکب برای راهپیمایی اربعین رتبه نخست موکب داری در سطح استان اصفهان را دارد.

- حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: مردم و هیئات مذهبی آران و بیدگل حضوری فعال در راهپیمایی اربعین حسینی و همچنین پذیرایی از زوار دارند.

وی با اشاره به اینکه 23 موکب از شهرستان آران و بیدگل در پذیرایی از زوار حسینی در عراق و مرز مهران فعال هستند، ابراز داشت: این شهرستان رتبه نخست موکب داری در سطح استان اصفهان در ایام اربعین را دارا است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه این موکب ها بیشتر در زمینه آسمان و پذیرایی زائران فعالیت می کنند، تصریح کرد: برخی دیگر از این مواکب علاوه بر اسکان و پذیرایی در امور بهداشتی و درمانی و فرهنگی هم فعالیت دارند.

وی با اشاره به برآوردهای انجام شده برای پذیرایی از زوار در این مواکب خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم که مواکب آران و بیدگل در ایام اربعین حسینی در هر شب بیش از 20 هزار زائر را اسکان دهند.

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به اینکه روستاهای شهرستان آران و بیدگل در موکب داری نقش فعال دارند، گفت: از مجموع 23 موکب شهرستان آران و بیدگل هفت موکب توسط روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 موکب آران و بیدگل در راهپیمایی اربعین فعال شد

23 موکب آران و بیدگل در راهپیمایی اربعین فعال شد