مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-12اجتماعي

پیگیری های دیپلماتیک با هدف کنترل آلودگی هوای بجنورد آغاز شد


بجنورد_ نمانیده مردم بجنورد در مجلس گفت: آلودگی شهر بجنورد گرد و غبار برخواسته از صحرای «قره قوم» در کشور ترکمنستان است و لذا پیگیری ها از وزارت محیط زیست ترکمنستان آغاز شده است.

- بجنورد_ نمانیده مردم بجنورد در مجلس گفت: آلودگی شهر بجنورد گرد و غبار برخواسته از صحرای قره قوم در کشور ترکمنستان است و لذا پیگیری ها از وزارت محیط زیست ترکمنستان آغاز شده است.

سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم آلودگی هوای خراسان شمالی و به طور ویژه بجنورد اظهار داشت: هوای آلوده لطمات و ضررهای زیادی را متوجه همشهریان عزیز می کند و نهادهای متولی بر طبق تکالیف قانونی و با اتخاذ تصمیمات لازم نسبت به حداقل رساندن این آسیب ها اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با عنایت به حق همشهریان در بهره مندی از هوای پاک از رییس سازمان محیط زیست نسبت به تکالیف قانونی و راه های پیشگیری و کنترل وضعیت موجود پیگیری های لازم انجام شد.

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر این اساس معاون رییس جمهور برگزاری جلسه مدیریت بحران در خراسان شمالی با هدف بررسی موضوع آلودگی هوای استان در دستور کار قرار داد و انتهای هفته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های دیپلماتیک با هدف کنترل آلودگی هوای بجنورد آغاز شد

پیگیری های دیپلماتیک با هدف کنترل آلودگی هوای بجنورد آغاز شد