مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-29سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: خوابگاه ریحانه 2 تا مهر افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح خوابگاه دانشجویی ریحانه 2 این دانشگاه تا مهرماه سال جاری خبر داد.

- دکتر محمدمهدی مجذوبی سه شنبه 7 شهریور در نشست مدیران دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور معاون وزیر بهداشت همزمان با ششمین روز از هفته دولت، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه، جمعیت یک میلیون و 700 هزار نفری استان را در هفت معاونت تحت پوشش ارائه انواع خدمات دارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان در مجموع 905 ملک ساختمانی دارد و به جز نیروهای شرکتی، بیش از 11 هزار نفر نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند که 500 نفر عضو هیأت علمی هستند.

مجذوبی به دیگر ظرفیت های این مجموعه در بخش های مختلف اشاره و بیان کرد: 265 داروخانه در سطح استان داریم و 2490 تخت دانشگاهی که با تخت های بخش خصوصی و تأمین اجتماعی در مجموع، 3025 تخت بیمارستانی در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تحقیقات بیش از 30 شرکت مستقر در مرکز رشد داریم و سه مورد از مجلات دانشگاه در همین دوره 20 ماهه در پایگاه استنادی SCOPOUSE نمایه شده است، افزود: دستاوردهای متعدد و متنوعی در دیگر بخش ها به دست آمده که از آن جمله می توان به راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی سلامت، سلامتکده طب ایرانی، راه اندازی کلینیک های لنف ادم و ناباروری، بازسازی، توسعه و افتتاح خوابگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: خوابگاه ریحانه 2 تا مهر افتتاح می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: خوابگاه ریحانه 2 تا مهر افتتاح می شود