مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-28اجتماعي

خانواده ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات شهری دارند


شهرکرد_رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: درصد قابل توجهی از افراد در تصادفات سال گذشته و امسال در استان زیر 12 سال بودند و این می طلبد که خانواده ها نقش آفرینی کنند.

- سرهنگ ایرج حسین پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در بحث تصادفات درون شهری منجر به فوت پنج درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه نگرانی که در پنج ماهه سال 1402 وجود دارد و سال گذشته هم وجود داشت، فراوانی وقوع تصادفات عابرین پیاده است، که هم در حوزه متوفیان و هم مجروحان افزایش داشته است.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری بیان داشت: آنچه که ما به عنوان پلیس در شورای ترافیک شهرستان و استان پیگیر هستیم این است که در بحث آرام سازی، آشکارسازی، آنالیز کردن خطوط عابرین پیاده و فرهنگ سازی باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

حسین پور با اشاره به اینکه نقش خانواده ها در این زمینه مغفول مانده است بیان داشت: درصد قابل توجهی از افراد در تصادفات سال گذشته و امسال زیر 12 سال بودند و این می طلبد که خانواده ها نقش آفرینی کنند و در بحث آموزش وارد میدان شوند.

وی تاکید کرد: تعداد عابرین پیاده زیاد است و نمی شود برای هر فرد یک پلیس اختصاص داد، بنابراین آموزش و فرهنگ سازی توسط خانواده ها با توجه به نزدیکی به ماه مهر اهمیت بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات شهری دارند

خانواده ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات شهری دارند