مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-30سياسي

استقرار موکب سلامت در توره/برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی


استاندار مرکزی از موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهر توره بازدید کرد و از برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی از موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهر توره بازدید کرد و از برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از این موکب که عصر روز گذشته، هفتم شهریورماه در جریان سفر به شازند به مناسبت هفته دولت، انجام شد، گفت: استان مرکزی محوری پرتردد در مسیر حماسه پیاده روی اربعین است و زائرین در مسیر سفر به کربلا از چند مسیر به این استان وارد شده و از آن خارج می شوند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در موکب داری نیز بسیار فعال است و علاوه بر اینکه معین استان ایلام است، تعداد زیادی از مواکب توسط موکب داران این استان اداره می شوند، افزود: یکی از موکب های منحصر به فرد مرکز کشور که بنام موکب شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک دقیقا در جوار شهر توره شهرستان شازند و در ورودی استان مرکزی مستقر شده، خدمات کامل پزشکی، اورژانس، دندانپزشکی و دارو را به صورت رایگان به زائرین ارائه می کند.

مخلص الائمه اظهار کرد: این موکب در مسیر برگشت زائرین به داخل کشور قرار گرفته و شرایط زائرین هنگام برگشت به کشور توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار موکب سلامت در توره/برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی

استقرار موکب سلامت در توره/برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی