مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-27سياسي

ساخت 17هزار مسکن ملی در شهرصدرا


مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا اعلام کرد که 17 هزار واحد نهضت ملی مسکن به این شهر واگذار شده که در قالب 10 سایت در حال اجراست.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا اعلام کرد که 17 هزار واحد نهضت ملی مسکن به این شهر واگذار شده که در قالب 10 سایت در حال اجراست.

مهدی پوربهی، یکشنبه 5 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شهر صدرا چند دستگاه مسئولیت مدیریت را بر عهده داشتند که همین باعث بروز مشکلاتی شده بود، اما اکنون با دستور استاندار فارس، مدیرعامل شرکت عمران صدرا به عنوان نماینده استاندار، مدیریت واحد را پیگیری می کند.

او با اشاره به اینکه عمران شهر جدید با قوانین و مقررات خاص تدوین شده که موظف است که در این راستا به ایفای نقش بپردازد، افزود: شرکت عمران صدرا متولی زیر ساخت های زیر و روبنایی و متولی تحویل زمین بوده که به خوبی این کار را انجام داده است.

مدیر عامل شرکت عمرام صدرا همچنین جمعیت این شهر را 200 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت در کلان شهر شیراز، تصمیم گرفته شد شهر جدیدی برای سر رزیر جمعیتی شیراز ایجاد شود که شهر صدرا با شهرسازی جدید و نوین شکل گرفت و اکنون نیز صدرا بعد از شیراز پرجمعیت ترین شهر استان از حیث جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 17هزار مسکن ملی در شهرصدرا

ساخت 17هزار مسکن ملی در شهرصدرا