مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-17فرهنگي

جلوی قاچاق فیلم ها را باید گرفت تا اکران آنلاین جان بگیرد!


یکی از اصلی ترین شرط ها برای بهره مند شدن از تمام ظرفیت اکران آنلاین این است که ما بتوانیم جلوی قاچاق فیلم ها و نمایش آنها در شبکه های ماهواره ای را بگیریم ولی متاسفانه به دلیل اجرا نشدن قانون کپی رایت بلافاصله پس از اینکه فیلم های سینمایی .

- جلوی قاچاق فیلم ها را باید گرفت تا اکران آنلاین جان بگیرد! ساسان سالور گفت: یکی از اصلی ترین شرط ها برای بهره مند شدن از تمام ظرفیت اکران آنلاین این است که ما بتوانیم جلوی قاچاق فیلم ها و نمایش آنها در شبکه های ماهواره ای را بگیریم ولی متاسفانه به دلیل اجرا نشدن قانون کپی رایت بلافاصله پس از اینکه فیلم های سینمایی به صورت آنلاین اکران می شوند، نسخه قاچاق آنها در بستر نت در دسترس عموم قرار می گیرد و شبکه های ماهواره ای نیز این فیلم ها را بارها و بارها پخش می کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی سه کام حبس که به تازگی اکران آنلاین خود را آغاز کرده است، درباره اکران آنلاین فیلم های سینمایی پس از اکران در سینماها به ایسنا گفت: پس از شیوع ویروس کرونا به ناچار از امکان های دیگر نمایش فیلم استفاده کردیم و اکران آنلاین به یک گزینه جدی تبدیل شد.

به نظر من این یک بستر مناسب است اما برای بهره بردن کافی از این بستر شروطی وجود دارد که باید در آینده به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی قاچاق فیلم ها را باید گرفت تا اکران آنلاین جان بگیرد!

جلوی قاچاق فیلم ها را باید گرفت تا اکران آنلاین جان بگیرد!