مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-08سياسي

تلاش استکبار برای کمرنگ کردن آیین عزای حسینی بی ثمر ماند


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه باید در مسیر آگاه سازی و جهاد تبیین ثابت قدم باشیم، گفت: دشمن در مسیر کمرنگ کردن مراسم عزاداری امام حسین کم توان بود و با راهپیمایی باشکوه اربعین ناامید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، با اشاره به حضور بیش از 22 میلیون زائر اربعین از نقاط مختلف جهان، گفت: اجتماع میلیونی مسلمین در اربعین حسینی، جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان و استکبار را بی اثر کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی کشور در خدمت به زائران اربعین حسینی، افزود: جبهه استکباری از ماه ها پیش برای کم رنگ کردن حضور مردم و مسلمانان در مراسم عزادارای ماه محرم و اربعین حسینی تبلیغات رسانه ای گسترده ای به راه انداخت.

وی ادامه داد: حضور پرشور جوانان به ویژه بیش از چهار میلیون ایرانی و تشکیل گروه های جهادی در این مراسم، راهپیمایی مردم پایه را در جهان به نمایش گذاشت.

حسینی همدانی گفت: در قیام امام حسین (ع ) با روش های مختلف تربیتی امام آشنا می شویم؛ درس های تربیت اخلاقی کربلا فراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش استکبار برای کمرنگ کردن آیین عزای حسینی بی ثمر ماند

تلاش استکبار برای کمرنگ کردن آیین عزای حسینی بی ثمر ماند