مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-14سياسي

گلستان در سوگ پیامبراکرم (ص) و سلاله پاکش غرق ماتم شد


به مناسبت سالروز رحلت جانسوز خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) استان گلستان غرق عزا و ماتم شد.

- ایسنا/گلستان به مناسبت سالروز رحلت جانسوز خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) استان گلستان غرق عزا و ماتم شد.

مردم دیار دارالمومنین گرگان و شهرستان های گنبدکاووس، علی آبادکتول، کردکوی، رامیان، کلاله، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، مراوه تپه و مینودشت همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال جان سوز نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، دومین امام شیعیان، با برافراشتن بیرق های سیاه و مواکب عزا در غم از دست دادن پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) به سوگ نشسته اند.

امروز نیز از همان ابتدای صبح آیین های سوگواری و مراسم سخنرانی در وصف فضایل اخلاقی برترین فرستاده خداوند، پیامبر خاتم و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) در مساجد، حسینیه ها و تکایای محلات و روستاهای استان گلستان در حال برگزاری است.

پرچم های سیاه به نشانه عزا در کوی و برزن به اهتزاز درآمده و خیمه های عزاداری در جای جای شهرها و روستاهای گلستان برپا شده و بانگ عزا و مرثیه از مساجد استان شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در سوگ پیامبراکرم (ص) و سلاله پاکش غرق ماتم شد

گلستان در سوگ پیامبراکرم (ص) و سلاله پاکش غرق ماتم شد