مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-11اقتصادي

تا کنون 127 هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح با اشاره به جذب 64 درصدی اعتبارات ملی مقاوم سازی مسکن روستایی در استان گفت: امسال از محل اعتبارات ملی مقاوم سازی ، 7600 خانوار روستایی به بانکهای عامل معرفی و به صورت میانگین 200 میلیون تومان برای ساخت مسکن مقاوم روستایی دریافت کرده اند.

وی افزود : با احتساب واحد های احداثی در سال جاری ، مجموعا تا کنون 127 هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده است و 1528 میلیارد تومان امسال صرف مقاوم سازی در استان شده است.

دکتر بیک مداح با یاداوری فعالیت های متنوع بنیاد مسکن استان در حوزه مسکن روستایی گفت : سالانه بطور متوسط 10 هزار واحد مسکونی با اعتبارات ملی مقاوم سازی در روستاهای استان توسط بنیاد ساخته میشود و افزون بر این بنیاد مسکن استان در همکاری با نهادهای حمایتی و به ویژه بنیاد مستضعفان کشور ، سالانه برای اقشار آسیب پذیر 20 هزار واحد مسکونی در کشور احداث می کند که امسال این سهمیه برای استان بالغ بر4000 واحد بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان همچنین بازسازی واحدهای خسارت دیده از بلای طبیعی در استان را از مهمترین فعالیت های جاری بنیاد مسکن استان خواند و گفت : 2100 واحد خسارت دیده از سیل 1400 استان با پیشرفت 86 درصد در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کنون 127 هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده است

تا کنون 127 هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده است