مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-17اجتماعي

بازگشایی یکی از شهربازی های شیراز پس از 4 سال


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های فارس از بازگشایی مجدد یک شهربازی پس از چهار سال تعطیلی، طی روزهای آینده خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های فارس از بازگشایی مجدد یک شهربازی پس از چهار سال تعطیلی، طی روزهای آینده خبر داد.

سیدعلی سیدنصیری بیان کرد: این شهربازی مستقر در ارتفاعات شمال شهر شیراز و در کنار دروازه قرآن، به دلایلی از چهار سال قبل، تعطیل شد و اکنون با تلاش دستگاه های مسئول، در آستانه بازگشایی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های فارس، سیدنصیری ادامه داد: این شهربازی برای شهروندان شیرازی و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند؛ خاطرات نوستالژیکی دارد و به عنوان یک مکان مفرح برای کودکان و خانواده ها، محسوب می شده است.

سیدنصیری این پارک قدیمی و بزرگ در شیراز را واجد ویژگی های ممتازی دانست و با یادآوری اینکه محور این مرکز تفریحی خانواده است، گفت: این شهربازی مهرماه امسال بازگشایی می شود و در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیراز، به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری و یک کلانشهر کشور، به دلیل تعطیلی دو شهربازی قدیمی، طی سال های اخیر فاقد مکان مناسب و استاندارد و با دسترسی مناسب برای بازی و تفریح کودکان و خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی یکی از شهربازی های شیراز پس از 4 سال

بازگشایی یکی از شهربازی های شیراز پس از 4 سال