مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-19اقتصادي

آمار جدید پروژه های عمرانی ناتمام خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: 933 پروژه نیمه تمام استان هفته دولت جاری به بهره برداری رسید و حدود هزار و 500 تا هزار و 600 پروژه نیمه تمام دیگر در خراسان جنوبی وجود دارد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ حکایت اغلب پروژه های ناتمام نه در خراسان جنوبی بلکه در همه نقاط کشور توقف در نقطه شروع یا پیشرفت تا چند قدم بالاتر است و به واسطه درجا زدن در ساخت بیشتر این پروژه ها به اسکلت های آهنی و بتنی زنگار زده، رنگ و رو رفته و دچار فرسایش زمان شده مبدل شده اند و برخی نیز باید گفت در حال تبدیل شدن به بنای تاریخی آن هم به واسطه طولانی شدن عمر ساختشان هستند.

آن قدر عمر ساخت آن ها طولانی شده که دیگر توان و بنیه ای برای اسکلت های آهنی و بتنی آن ها باقی نمانده و اگر همین ریشه در زمین داشتنشان نبود شاید بر اثر فرسایش زمان فرو هم می ریخت.

سوهان روح اغلب مردم در شهرها و روستاها از آن ها به عنوان سوهان روح مردم آن نقاط یاد می کنند چرا که برخی از این طرح ها و پروژه هاست سال هاست که شروع شده و تا مرحله ای از کار هم پیش رفته است اما ادامه کار به دلیل نبود اعتبار لازم همچنان نیمه تمام رها شده است.

صحبت از پروژه های ناتمامی ست که مطالبه همه مردم فرقی نمی کند روستایی و یا شهری ست و مختص خراسان جنوبی هم نیست به این موضوع شامل همه نقاط کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جدید پروژه های عمرانی ناتمام خراسان جنوبی

آمار جدید پروژه های عمرانی ناتمام خراسان جنوبی