موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-26ورزشي

مدال تیم های اول تا سوم قهرمانی والیبال آسیا رونمایی شد


کمتر از چهار ساعت مانده به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا از مدال های تیم های اول تا سوم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، کمتر از چهار ساعت مانده به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا از مدال های تیم های اول تا سوم رونمایی شد.

مدال تیم های اول، دوم و سوم این رقابت ها به یک روبان آبی رنگ عریض متصل شده و در روی آن سیمرغ که پرنده اساطیری کشور ایران است نقش بسته و در پشت آن، دیگر نماد رقابت ها که یک توپ والیبال با موج های خروشان آب (نماد و نشان امواج دریاچه ارومیه) است، دیده می شود.

در طراحی پوستر مسابقات نیز از نماد سیمرغ و دریاچه ارومیه به صورت منطبق برهم استفاده شده بود به گونه ای که چشم سیمرغ که جزو مهمترین اجزای بدنش است، بر روی دریاچه ارومیه طراحی شده و بیانگر این نکته است که چشم سیمرغ بعنوان بخشی از دریاچه ارومیه که گوهر آبی کشور ایران است، به شمار می رود.

در کاپ قهرمانی تیم ها نیز از همان نماد سیمرغ استفاده شده است با این تفاوت که اینبار بال های سیمرغ و موج های خروشان آب دریاچه از دو طرف کاپ ها بیرون آمده آند.

تندیس تیم رویایی این رقابت ها نیز که به بازیکنان برتر اهدا خواهد شد، از همان نمادها سیمرغ و توپ موج دار استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال تیم های اول تا سوم قهرمانی والیبال آسیا رونمایی شد

مدال تیم های اول تا سوم قهرمانی والیبال آسیا رونمایی شد