مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-09اجتماعي

آماده باش ستاد مدیریت بحران برای وقوع گردوغبار در تهران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به برگزاری کارگروه شرایط اضطرار پدیده گردوغبار گفت: در این کارگروه مصوب شد دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران تا 2 روز آینده در آماده باش کامل قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ظهر شنبه در حاشیه برگزاری کارگروه شرایط اضطرار پدیده گردوغبار استان تهران که با حضور مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای کارگروه در اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه اضطرار گفت: طی این جلسه مقرر شد که تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران تا روز دوشنبه 20 شهریورماه در آماده باش کامل قرار گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه در زمان صدور هشدار نارنجی ضروری است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی نظیر آسم، سالمندان و کودکان از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند، افزود: از شهروندان نیز می خواهیم فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

یزدی مهر در ادامه عنوان داشت: توصیه می شود برای پیشگیری از ورود گردوغبار به داخل ساختمان، در و پنجره ها و منافذ بسته و از باز و بسته کردن غیر ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد مدیریت بحران برای وقوع گردوغبار در تهران

آماده باش ستاد مدیریت بحران برای وقوع گردوغبار در تهران