مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-20سياسي

بهادری جهرمی: شورای رقابت در قیمت گذاری ها نظارت داشته باشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه اول هیئت وزیران، - سخنگوی دولت گفت: شورای رقابت در قیمتگذاری ها و رسیدن محصولات نهایی که رقابت کم تری در کشور دارند به دست مردم، نظارت موثرتری داشته باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه اول هیئت وزیران، هزینه کرد اشخاص خصوصی در حوزه بازسازی یا ساخت فرهنگسراها، اماکن فرهنگی هنری و گردشگری به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

وی افزود: مصوبه دوم امروز هیئت وزیران نیز برای برخورد مؤثرتر با اقدامات ضد رقابتی جرایمی بود که بنگاه های بزرگ انحصاری در کشور از سوی شورای رقابت به خاطر اقدامات ضد رقابتی و انحصاری یا عدم رعایت مصوبات شورای رقابت محکوم می شوند، بود که متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کرد.

وی افزود: ان شاالله که شورای رقابت در قیمتگذاری ها و رسیدن محصولات نهایی که رقابت کم تری در کشور دارند به دست مردم، نظارت موثرتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: شورای رقابت در قیمت گذاری ها نظارت داشته باشد

بهادری جهرمی: شورای رقابت در قیمت گذاری ها نظارت داشته باشد