مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-31پزشكي

فراوانی تعداد دانش آموختگان در بیش از 80 درصد از رشته های دکتری تخصصی


رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به فراوانی تعداد دانش آموختگان در بیش از 80 درصد از رشته های دکتری تخصصی(Ph.

- رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به فراوانی تعداد دانش آموختگان در بیش از 80 درصد از رشته های دکتری تخصصی(Ph.

D) و ضرورت مدیریت منابع انسانی امکان تمدید تعهدات عملاً در بسیاری از این رشته ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در نشست معاونان آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی درباره فرآیند جذب و تعهدات اعضای هیات علمی پرداخت گفت: نیازسنجی، جذب، نگهداشت ، توانمندسازی و به ویژه نظارت بر عملکرد اعضای هیات علمی از نکات کلیدی است که معاونان آموزشی باید به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ملاک اصلی در بحث نیازسنجی و اعلام نیاز، این است که آیا این نیازسنجی با ماموریت و نیاز دانشگاه انطباق دارد یا خیر، افزود: فرآیند جذب اعضای هیات علمی باید به صورت هوشمندانه و براساس آینده نگری و منافع دانشگاه انجام شود.

دکتر آشتیانی با تاکید بر اعلام نیاز واقعی دانشگاه ها برای جذب اعضای هیات علمی، گفت: فرصت ها، مزیت های رقابتی و امکانات، زیرساخت ها و موقعیت جغرافیایی هر دانشگاه مختص به خود آن دانشگاه است؛ بنابراین در فرایند برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی تعداد دانش آموختگان در بیش از 80 درصد از رشته های دکتری تخصصی

فراوانی تعداد دانش آموختگان در بیش از 80 درصد از رشته های دکتری تخصصی