مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10پزشكي

اجرای طرح ملی پایش مزارع پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی خوزستان


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خوزستان از اجرای طرح پایش باقیمانده های دارویی، سموم، فلزات سنگین و سایر مواد شیمایی در مزارع پرورش آبزیان سردآبی و گرم آبی استان خبر داد.

- رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان خبر داد اجرای طرح ملی پایش مزارع پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی خوزستان ایسنا/خوزستان رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خوزستان از اجرای طرح پایش باقیمانده های دارویی، سموم، فلزات سنگین و سایر مواد شیمایی در مزارع پرورش آبزیان سردآبی و گرم آبی استان خبر داد.

عبدالله محمدحسنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از وظایف دامپزشکی، اطمینان از سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی تولیدی و مصرفی با کاهش عوامل شیمیایی شامل باقیمانده های دارویی، سموم و فلزات سنگین در این محصولات است که در این راستا نظارت های بهداشتی با رویکرد شناسایی و حذف مخاطرات بهداشتی و تامین هر چه بهتر غذای ایمن از مزرعه تا سفره برای شهروندان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: بنابراین با برنامه ریزی منظم و مستمر و استفاده از توان کارشناسان خبره، اجرای طرح پایش باقیمانده های دارویی، سموم، فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی در مزارع پرورش آبزیان سردآبی و گرم آبی استان خوزستان از طریق عملیات نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی پایش مزارع پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی خوزستان

اجرای طرح ملی پایش مزارع پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی خوزستان