مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 07:152023-09-10اقتصادي

اولویت توانمند کردن محلات آسیب دیده و کم برخودار در اجرای طرح مسکن


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: طرح ها را ا اولویت توانمند کردن محلات آسیب دیده و کم برخوردار پیش می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن تأکید بر انجام پیگیری های لازم جهت آماده سازی زیرساخت های احداث مسکن اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری طرح کلید به کلید به دنبال تأمین نیازهای مردم در حوزه مسکن هست.

وی افزود: پیش تر تنها 10 درصد زمین موردنیاز طرح های احداث مسکن استان کرمانشاه تأمین شده بود که در این خصوص دستورات لازم مبنی بر اجرای سهم کامل استان کرمانشاه صادرشده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن اشاره به این موضوع که یکی از طرح های کمک کننده به احیای بافت فرسوده همین طرح کلید به کلید هست عنوان کرد: زمین های موردنیاز در این خصوص تأمین شده است که در این خصوص استاندار کرمانشاه همراهی و همکاری لازم را داشته اند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در بخشنامه امسال هم آمده و وزارت راه و شهرسازی مجری آن است لذا باید با اجرای این طرح بخشی از نیازهای مردم تأمین شود.

الماسی با اشاره به چند بخش بودن وظایف شهرسازی که شامل نهضت ملی مسکن، احیای بافت فرسود و شهرسازی است، تشریح کرد: ما باید تکلیف خودمان را با اولویت توانمند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت توانمند کردن محلات آسیب دیده و کم برخودار در اجرای طرح مسکن

اولویت توانمند کردن محلات آسیب دیده و کم برخودار در اجرای طرح مسکن