مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-25اقتصادي

ورود 5 کشتی نهاده به کشور و رفع نیاز دامداران و مرغداران تا پایان سال


سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه 5 محموله کنجاله سویا در بنادر تخلیه می شود, گفت: مشکلات نهاده تولید کنندگان در شهریور ماه و تا پایان سال کاملاً برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس طی چند ماه گذشته کاهش عرضه نهاده های دامی مشکلاتی را برای تولید کنندگان مرغ و گوشت کشور ایجاد کرده بود به طوری که قیمت این کالاهای اساسی در بازار افزایش یافت و قیمت مرغ از کیلویی 100 هزار تومان هم عبور کرد اما به تازگی اخباری رسیده مبنی بر اینکه کشتی های نهاده  وارداتی در آستانه ورود به کشور و یا تخلیه در بنادر هستند و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی می کنند که مشکل خوراک دام و طیور برطرف می شود.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفته است که پیش بینی های لازم برای تامین کامل نهاده ها تا پایان سال هم فراهم شده است.

صدرالله دولت سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان این که 5 کشتی حامل نهاده های دامی به کشور حدود 300 هزار تن کنجاله سویا در حال تخلیه در بنادر است پیش بینی کرد که در ماه شهریور هیچ مشکلی از نظر این نهاده ضروری وجود نخواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرده است که با تامین نهاده های مورد نیاز تولید کنندگان التهاب بازار فروکش پیدا کند و مشکل دامداران و مرغداران هم برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5 کشتی نهاده به کشور و رفع نیاز دامداران و مرغداران تا پایان سال

ورود 5 کشتی نهاده به کشور و رفع نیاز دامداران و مرغداران تا پایان سال