مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 21:352023-09-21سياسي

دستور وزیرکشور مبنی بر کارشبانه روزی تا رفع مشکلات آستارا


وزیر کشور بر ضرورت کار شبانه روزی و تمام وقت در رفع مشکلات پیش آمده در آستارا تاکید کرد و گفت: باید با بهره گیری از تمام امکانات استانی و ملی در کنار سایر گروه های مشارکت کننده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، شامگاه امروز نشست ستاد مدیریت بحران سیل بی سابقه آستارا با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، عباسی، استاندار و جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان های استان در سالن اجلاس فرمانداری آستارا برگزار شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این نشست با تقدیر از تلاش های اعضای ستاد مدیریت بحران و گروههای مردمی، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش به موقع ستاد مدیریت بحران و گروههای جهادی، سیل آستارا تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه مشاهدات عینی نشان می دهد خسارت سیل نباید تا این حد به زیرساخت ها وارد می شد، افزود: باید دلیل بروز خسارت ها تا این میزان در آستارا و مناطق همجوار بررسی و ارزیابی شود.

وزیر کشور بر ضرورت کار شبانه روزی و تمام وقت در رفع بحران پیش آمده تاکید کرد و گفت: باید با بهره گیری از تمام امکانات استانی و ملی در کنار سایر گروه های مشارکت کننده، شرایط پایدار در کمترین زمان ممکن به مردم و گردشگران در منطقه برگردد.

وحیدی بر ضرورت مدیریت مناطق آسیب پذیر پیش از بروز بحران تاکید کرد و افزود: باید پیش از تخریب بناهای ساخته شده در حاشیه قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیرکشور مبنی بر کارشبانه روزی تا رفع مشکلات آستارا

دستور وزیرکشور مبنی بر کارشبانه روزی تا رفع مشکلات آستارا