مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 03:102023-08-28اجتماعي

آنچه در 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت


در حالی که گیت های خروجی مرز مهران مملو از عاشقان حسینی بوده اما تردد در مرز مهران آسان، روان و همراه با نشاط معنوی است.

- توزیع و دپو بیش از 3 میلیون بطری آب معدنی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به گرمای هوا در شهر مهران و پایانه مرزی این شهر، ضروری است موکب ها در زمینه توزیع آب خنک و شربت آب لیمو خنک جهت پیشگیری از گرمازدگی در مرز مهران تمرکز کنند.

وی افزود: در این راستا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 3 میلیون بطری آب معدنی سرد جهت استفاده زائران گرامی در مرز بین المللی مهران و همچنین در سرد خانه شهر ایلام دپو و توزیع خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با اشاره به اینکه همچنین جهت خدمات رسانی بیشتر به زائران تعداد 20 هزار قالب یخ دپو شده است، تصریح کرد: روزانه 10 تن یخ، یعنی حدود 500 قالب توسط دستگاه پرتابل یخ ساز بنیاد احسان مستقر شده در پایانه برکت تولید و در بین موکب ها توزیع خواهد شد.

خروج غیرقانونی از مرزها نداشته ایم سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تاکنون خروج غیرقانونی از هیچ یک از مرز های شش گانه نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت