مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-02ورزشي

رسوایی سوءاستفاده مالی پهلوی از اپوزیسیون


از همان روزی که پروژه براندازی برای بار چندم در سال 1401 در ایران کلید خورد از اسامی افرادی که رهبری براندازی را برعهده داشتند مشخص بود که این پروژه جدید نیز بیش از آن که در راستای براندازی کارکرد داشته باشد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - فرهیختگان نوشت: مواضع چهره های اپوزیسیون و افشاگری های آنها خیلی زود واقعیت این پروژه کاسب کارانه را برملا کرد و ایده هایی همچون فروش عطر با رایحه زن، زندگی، آزادی نیز زمینه مضحکه شدن شعار انتخابی اپوزیسیون را بیش از پیش مهیا کرد.

این کاسب کاری اما پس از شکست پروژه آشوب نیز همچنان برقرار است.

درحالی که اپوزیسیون به امید ایجاد موج جدیدی از آشوب در خیابان های ایران به بهانه سالگرد فوت مهسا امینی، حجم انبوهی از فراخوان ها را منتشر می کنند، مواضع چهره های اصلی آنها این واقعیت را اثبات می کند که برای این قماش همچنان کاسبی بیش از هرچیز دیگری موضوعیت دارد.

اخیرا همسر رضا پهلوی که فرق رضا شکاری فوتبالیست با رضا شکاری معدوم را نمی داند، فراخوانی برای سخنرانی منتشر کرده و نکته جالب توجه این است که او سخنرانی خود را به قدری پرمحتوا می داند که برای حضور در آن پول دریافت می کند.

شاهین نجفی که برای حمایت از رضا پهلوی روح پدرش را در قبر و استیج زیر پای ربع پهلوی به لرزه درآورده بود نیز دور جدید کنسرت هایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی سوءاستفاده مالی پهلوی از اپوزیسیون

رسوایی سوءاستفاده مالی پهلوی از اپوزیسیون