مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-17سياسي

شهادت یک بسیجی در تیراندازی کور به سمت نیروهای مدافع امنیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی استانداری فارس صبح امروز گفت: حدود ساعت 19:50 شنبه 25 شهریور 2 نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان .

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعلام کرد: در تیراندازی کور 2 نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی استان فارس، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی استانداری فارس صبح امروز گفت: حدود ساعت 19:50 شنبه 25 شهریور 2 نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می کنند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این حرکت های کور و مذبوحانه، نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان از مقابله رو در رو با نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان عزیز می باشد؛ ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به چهار نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه های اطلاعاتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک بسیجی در تیراندازی کور به سمت نیروهای مدافع امنیت

شهادت یک بسیجی در تیراندازی کور به سمت نیروهای مدافع امنیت